Nałęczów – Kazimierz Dolny- Magiczny Ogród

pobrane (1)           Ramowy program: Wyjazd w godzinach rannych w kierunku Nałęczowa. Spacer po Parku Zdrojowym, wizyta w Pijalni Wód, ławeczka Bolesława Prusa. Następnie przejazd Obiad.do Kazimierza Dolnego. Zwiedzanie z przewodnikiem malowniczego miasteczka- Kościół Farny, Kościół pod wezwaniem św. Anny, Kamienica pod św. Mikołajem i Krzysztofem, Baszta, wejście na górę Trzech Krzyży- panorama miasta. Czas wolny na zakup pamiątek- koguty kazimierowskie. Rejs statkiem po Wiśle. Wizyta w Magicznym Ogrodzie: pobrane Magiczne Ogrody pobudzają dziecięcą ciekawość i kreatywność. To miejsce doświadczania poznawania i wspierania rozwoju poprzez zabawę. Kilkaset wyselekcjonowanych i misternie wkomponowanych w krajobraz gatunków drzew i roślin stanowi nadzwyczajną scenografię dla magicznej opowieści. Scenografia jest inna każdego dnia W Magicznych Ogrodach zamieszka 30 interaktywnych, ruchomych figur, które opowiedzą historię parku i przeniosą nas do świata magii. Magiczne Ogrody to czternaście krain tematycznych:
  • Jezioro z Tajemniczą Wyspą to wyzwanie dla prawdziwych mężczyzn
  • Kwiatowa Dolina to miejsce niezwykłe do którego zabierze nas kolejka. Wyruszając z Kwiatowej stacyjki przejedziemy pod olbrzymią Gąsienicą,
zadziwią nas kolorowe gigantyczne grzyby?
  • Bulwiaki. Wioska tych sympatycznych ogrodników jest bajeczną krainą pełną przyrodniczych niespodzianek
  • Gród krasnoludów wzorowany na średniowiecznej wiosce zamieszkują silni jeźdźcy smoków – Krasnoludy. Znajdziemy tutaj także najnowocześniejsze place zabaw.
  • Smocze Gniazdo to unikalny plac zabaw dla najmłodszych dzieci, na którym będą mogły dotknąć smoczków wykluwających się z jaj oraz poeksperymentować z prostymi formami ruchu na niskich elementach zabawowych.
  • Wodny Świat – miejsce beztroskich zabaw i doświadczeń z użyciem wody, piasku i żwiru
  • Mroczysko to strefa dla tych, którzy chcą zmierzyć się z własnym strachem.
Czterech szarych strażników tej mrocznej, bagnistej krainy zwiastuje spotkanie z jej więźniem.
  • Aragiem. Władcą czarnej magii.
Gra terenowa i zwiedzanie Parku z przewodnikiem (2,5-3h) Nauczanie wczesnoszkolne I-III W trakcie terenowej gry karcianej na terenie parku realizowane są zagadnienia dotyczące: – edukacji polonistycznej (m.in czytanie i rozumienie krótkich tekstów, wyciąganie wniosków, rozumienie piktogramów) – edukacji plastycznej (poznawanie wybranych elementów architektury zieleni) – edukacji społecznej (m.in odróżnianie, co jest dobre, a co złe w kontaktach z rówieśnikami, doświadczanie, że warto być odważnym, mądrym i pomagać potrzebującym) – edukacji przyrodniczej (m.in zapoznanie z obrazkowym kalendarzem pogody, wpływem przyrody nieożywionej na życie ludzi, zwierząt i roślin) – edukacji matematycznej (m.in sprawne dodawanie i odejmowanie w zakresie do 20) Drugi etap edukacyjny IV-VI W trakcie terenowej gry edukacyjnej na terenie parku realizowane są zagadnienia dotyczące: – edukacji polonistycznej (m.in kształtowanie świadomości istnienia w tekście znaczeń ukrytych) – historii i społeczeństwa (m.in utrwalanie wiadomości dotyczących epoki średniowiecza z pojęciami dotyczącymi średniowiecznego grodu) – edukacji technicznej (m.in opracowywanie koncepcji rozwiązań problemów technicznych ) – edukacji przyrodniczej (m.in orientacja planu, mapy w terenie, posługiwanie się legendą) – edukacji matematycznej (m.in wykorzystanie i tworzenie informacji, sprawność rachunkowa i modelowanie matematyczne) Wyjazd w drogę powrotną. Przyjazd w godzinach wieczornych. Cena: 130 zł/os (45 os płatnych)       140 zł/os (40 os płatnych) Świadczenia zawarte w cenie: – transport komfortowym autokarem (klimatyzacja, DVD) – opiekę pilota – przewodnik w Kazimierzu Dolnym – obiad – bilety wstępu do zwiedzanych obiektów – rejs statkiem – ubezpieczenie uczestników – parkingi Uwaga !! Istniej możliwość rejsu do Janowca i zwiedzanie ruin Zamku w Janowcu.